Keeperstraining materialen

Elke doelman weet dat goede keeperstraining noodzakelijk is maar zeker niet gemakkelijk. Goede trainingsmaterialen zijn hiervoor noodzakelijk. Coördinatie, reactie, allerlei skills heb je nodig om je te verbeteren!

Oefening 1

De markeercirkels zijn de perfecte aanvulling voor je keeperstraining. Vanwege het bijzonder duurzame materiaal zijn ze perfect voor snelheid, coördinatie en reactietraining.

Oefening 2

Het springtouw wordt beschouwd als een must-have voor de keeperstraining. Vanwege de veelzijdige mogelijkheden is het een echte must-have
Het ideale hulpmiddel om te springen en flexibiliteit en positiespel te trainen.

Oefening 3

De Premium Rebounder is een trouwe metgezel voor elke keeperstrainer vanwege het oneindige aantal mogelijke mogelijkheden. Door het zeer goede elastische netwerk en de in hoogte verstelbare helling worden altijd nieuwe oefeningen gemaakt voor en met de rebounder.

Oefening 4

Een verzwaarde bal (1 kg), ideaal om te gebruiken tijdens de krachttraining. De bal heeft de vorm van een normale bal en is speciaal ontwikkeld om kracht voor vingers en handen te ontwikkelen tijdens de keeperstraining.

Oefening 5

De KEEPERsport hurdles zijn ideaal voor de sprongkracht tijdens de keeperstraining. Extreem flexibel en daardoor vrijwel GEEN kans op blessures.

Oefening 6

De professionelle KEEPERsport-Rebounder is ideaal voor de keeperstraining, met name om de reactie te trainen.

De KEEPERsport Rebounder biedt zeer vele mogelijkheden voor de keeperstrainer. Deze Rebounder is flexibel en goed zelf vast te houden door de keeperstrainer. Een ideaal trainingsmiddel!

Oefening 7

De KEEPERdummy in een nieuw design! Vanaf 2019 zijn onze KEEPERdummy’s in 3 kleuren verkrijgbaar: rood, zwart en blauw! Ook hebben we een nieuw design aangebracht op onze KEEPERdummy’s, Kies uw favoriete kleur uit welke het beste past bij uw club! Perfect geoptimaliseerd voor keeperstraining! Deze KEEPERdummy kan zowel gebruikt worden als medespeler of als tegenstander in het eigen strafschopgebied.

* Deze video's zijn slechts voorbeelden. Natuurlijk kunnen oefeningen worden gevarieerd en uitgebreid. Pas de oefeningen altijd aan uw trainingsniveau aan!