Overzicht

Hier vind je de meest gestelde vragen over onderwerpen als bestellen, betalen, verzenden en retourneren. Klik gewoon op het gewenste onderwerp om sneller de juiste antwoorden te vinden. Als u niet ziet wat u bezighoudt, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling

Hoe ga ik om met bestellen?

We hebben onze webshop zo ontworpen dat deze gemakkelijk te gebruiken is. U kunt gemakkelijk de zoekfunctie gebruiken of u kunt een categorie kiezen en van daaruit verder gaan met het zoeken naar uw gewenste items. U kunt de productlijst ook sorteren op verschillende parameters zoals grootte, prijs, doel, enz.

Mocht u iets interessants hebben gevonden, klik dan op de productdetailpagina. Nadat u de gewenste maat van het product heeft gekozen, kunt u het artikel in de winkelwagen plaatsen. U kunt direct afrekenen of als u naar meer producten wilt zoeken, dat kan ook.

Als u klaar bent met het plaatsen van artikelen in de winkelwagen, kunt u nu doorgaan met het afronden van uw bestelling. U kunt de inhoud van uw winkelwagen altijd controleren door op het pictogram in de rechterbovenhoek te klikken. U kunt nog een keer proberen om bepaalde items uit de winkelwagen te verwijderen voordat u verder gaat.

Voer als laatste stap uw factuur- en afleveradres en betaalmethode in. Nu hoef je alleen nog maar op de knop "Bestel nu" te klikken. Er wordt dan een bevestigingsmail getoond en naar uw e-mailadres gestuurd.

Heb je mijn bestelling ontvangen?

Een orderbevestiging met uw ordernummer wordt automatisch naar het door u ingevulde e-mailadres gestuurd. Als u een dergelijke e-mail niet heeft ontvangen, controleer dan uw spammap. Mogelijk hebt u het verkeerde e-mailadres ingevoerd. Alle betalingen worden direct in rekening gebracht. Als u meer hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op en wij zullen u helpen uw bestelling te vinden.

Wat gebeurt er met mijn bestelling nadat ik deze heb geplaatst?

Na het plaatsen van een bestelling wordt er een orderbevestiging gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De orderbevestiging bevat het factuur- en afleveradres, prijzen, betaalwijze en aantal zendingen (indien van toepassing op uw bestelling).

Heb ik een account nodig om een ​​bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig om een ​​bestelling te kunnen plaatsen. U kunt ook bestellen zonder in te loggen. Voordelen van accounts zijn eenvoudiger en sneller afrekenen in vergelijking met het steeds opnieuw invoeren van uw gegevens. U kunt ook uw eerdere bestellingen bekijken als u eenmaal een account heeft.

Kan ik mijn bestelling laten wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

U mag geen wijzigingen aanbrengen in uw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice en als ze kunnen, helpen ze je verder.

Kan ik het aflever- of factuuradres later wijzigen?

Adreswijzigingen zijn niet mogelijk nadat je een bestelling hebt geplaatst, zorg er dus voor dat je het juiste adres invult. In sommige gevallen kunnen adressen worden gewijzigd, neem contact op met onze klantenservice en indien mogelijk zullen zij u helpen. niet kan worden gevonden of uw zending niet kan worden afgeleverd, wordt de zending naar ons geretourneerd. Zodra wij de zending weer hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt de creditering gedaan op de manier die u als betaalwijze heeft aangegeven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling kan alleen worden geannuleerd afhankelijk van of de bestelling al is verwerkt of niet. Eenmaal voorbij het point of no return, is het mogelijk dat we een bestelling niet meer annuleren. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als we uw bestelling niet kunnen annuleren, kunt u de zending retourneren voor een volledige terugbetaling. Lees meer over retourneren here.

Hoe vind ik mijn bestelnummer?

Je ordernummer staat zowel op je orderbevestiging als op je factuur. Het bestaat uit 7 cijfers.

De maat die ik wil bestellen kan niet worden geselecteerd. Waarom?

Uitverkochte maten kunnen niet worden geselecteerd bij het plaatsen van de bestelling.

Hoe kan ik pre-orderen?

We bieden ook pre-order artikelen aan. Een pre-order symbool gaf een item aan dat nog niet beschikbaar is. Zodra het artikel bij ons binnen is, wordt je bestelling in behandeling genomen.

Ik heb hulp nodig bij betalingen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken om te betalen?

We bieden een verscheidenheid aan betaalmethoden, zoals creditcards of betaalkaarten (MasterCard, VISA en American Express), digitale portemonnees (Apple Pay, Google Pay enz.), PayPal en AmazonPay. Sommige landen kunnen bestellen via Klarna, een betaalmethode op rekening. Lees meer over betalingen here.

Wat gebeurt er als ik betaal?

Zodra je een bestelling plaatst, worden de item (s) in je bestelling voor je gereserveerd.

Is mijn betaling gelukt?

Na een succesvolle betaling wordt direct een betalingsbevestiging getoond. Er wordt dan een orderbevestiging naar het door u ingevulde e-mailadres gestuurd. Kort nadat uw bestelling is verzonden, volgt een factuur.

Waar kan ik de beveiligingscode op mijn creditcard/betaalpas vinden?

De CVC-beveiligingscodes staan ​​op de achterkant van uw kaart. Andere beveiligingscodes zijn ook te vinden op verschillende kaarttypes. Raadpleeg uw respectievelijke bank voor hulp.

Kan ik in termijnen betalen?

Wij bieden deze betaalmogelijkheid nog niet aan.

Wanneer krijg ik mijn factuur?

Uw factuur wordt verzonden naar het opgegeven e-mailadres op de dag dat uw pakket ons magazijn verlaat. U ontvangt ook een automatische e-mail met uw trackingnummer op de dag dat we uw pakket hebben verzonden. Sommige e-maildomeinen kunnen deze e-mails als spam markeren, controleer uw spammap voordat u contact met ons opneemt.

Kan mijn bedrijf of voetbalclub gefactureerd worden?

Je kunt bij het afrekenen eenvoudig een ander factuur- en verzendadres opgeven. Wij mogen geen wijzigingen aanbrengen in een reeds opgemaakte factuur. We kunnen u helpen het te wijzigen voordat het wordt verzonden. Zorg ervoor dat u het juiste factuuradres invoert en controleer dit nogmaals in uw orderbevestiging.

Ik heb hulp nodig met verzending en bezorging

Met welk bezorgbedrijf verzenden jullie?

Afhankelijk van uw locatie en uw bestelde artikel(en), komt uw pakket aan via UPS, GLS, DHL of DPD. In veel gevallen werken deze vervoerders samen met de post van uw land, dus houd daar ook rekening mee. Lees meer over verzending here.

Wat zijn de verzendkosten?

Je verzendkosten worden berekend zodra je je adres hebt ingevuld.

Hoe lang duurt de levering?

Artikelen die op voorraad zijn, worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden. Door gepersonaliseerde artikelen kan de verzending enkele dagen vertraging oplopen.

Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een factuur en een tracking van de zending (van Shipcloud) op uw e-mailadres. Afhankelijk van uw locatie kan de verzending 2-10 werkdagen duren.

Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen. Wat is er gebeurd?

Om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, kunnen we uw bestelling in gesplitste verzendingen verzenden. Zo hoef je niet te wachten tot een van de door jou bestelde artikelen weer op voorraad is, het kan zijn dat deze beschikbaar zijn vanuit een ander magazijn van ons. Voor gesplitste zendingen brengen wij geen extra kosten in rekening. Een factuur voor de vervoerde goederen wordt naar uw e-mailadres verzonden op de dag dat een magazijn een van uw zendingen verzendt. Controleer eerst uw orderbevestiging of uw bestelling in één of meerdere pakketten wordt verzonden.

Verzendt u naar P.O. dozen?

Op dit moment kunnen we niet naar postbussen verzenden

Wat gebeurt er als mijn pakket zoekraakt?

We verzenden elk pakket met de grootste zorg en zo snel als we kunnen. Toch hebben we weinig tot geen controle over hoe een levering verloopt. Mocht je pakket zoekraken, dan kunnen we je een terugbetaling of een vervangend pakket aanbieden.

Ik wil iets retourneren

Innerhalb welchen Zeitraums kann ich einen Artikel zurückgeben?

Bei KEEPERsport kannst du nach Erhalt deiner Bestellung innerhalb von 14 Tagen die Artikel an uns zurückzusenden. Weitere Informationen zum Widerrufsrecht bei KEEPERsport findest du in unseren allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB).

Kann ich personalisierte Ware retournieren?

Personalisierte oder gebrauchte Artikel sind vom Widerrufsrecht ausgenommen.

Kann ich Sonderanfertigungen wie den MyVaran retournieren?

Sonderanfertigungen sind vom Widerrufsrecht ausgenommen.

Wie führe ich meine Retoure durch?

Bitte druck den Retourenschein aus und füge ihn ausgefüllt der Rücksendung bei. Lege den Artikel unbedingt in der originalen unbeschädigten Artikelverpackung in das Paket. Paket frankieren und auf eigene Kosten an die unten angegebene Adresse senden. Mehr Informationen zu Rücksendungen findest du unter unserem Retourenbereich.

Hier unsere Retourenadresse:
KEEPERsport GmbH
Anzengrubergasse 26
2542 Kottingbrunn

Ist ein direkter Umtausch eines retournierten Artikels möglich?

Ein direkter Umtausch eines retournierten Artikels ist leider nicht möglich. Sobald der von dir retournierte Artikel bei uns eingetroffen ist und geprüft wurde, erfolgt die Gutschrift mit derselben Zahlungsmethode, die du für den Kauf verwendet hast. Du kannst deinen Wunschartikel oder neue Größe einfach jederzeit neu bestellen.

An welche Adresse soll ich die Retoure schicken?

Bitte sende die Retoure an folgende Anschrift:

KEEPERsport GmbH
Anzengrubergasse 26
2542 Kottingbrunn

Muss ich für den Rückversand bezahlen?

Das Porto für die Rücksendung der Artikel trägt der Kunde. Unfrankierte Pakete können nicht angenommen werden. Eventuell entstehende Zusatzkosten werden dem Kunden nachverrechnet.

Wie kann ich Artikel reklamieren?

Sollte ein von uns gelieferter Artikel in irgendeiner Weise nicht in Ordnung sein, bitten wir dich mit unserem Kundenservice Kontakt aufzunehmen. Am einfachsten ist es, wenn du uns ein oder zwei Bilder vom Schaden des Artikels mit deiner Bestellnummer per E-Mail an office@keepersport.at sendest. Wir werden dir schnellstens eine Rückmeldung bezüglich der weiteren Vorgehensweise per E-Mail geben.

Erhalte ich eine Bestätigung über den Eingang meiner Retoure?

Nein, wir können keine Eingangsbestätigungen senden, weil deine Rücksendung auf deine Kosten und mit einem Versanddienstleister deiner Wahl gesendet wurde. Nach Bearbeitung und Überprüfung deiner Retoure erhälst du eine Benachrichtigung mit der Rückerstattung per E-Mail.

Wie lange dauert es in der Regel, bis mir meine Retoure bearbeitet worden ist?

In der Regel dauert die Bearbeitung und Überprüfung deiner Retoure 7 Werktage, nachdem diese bei uns eingetroffen ist.

Wie lange dauert es in der Regel, bis mir meine Retoure gutgeschrieben wird?

Sobald die Rücksendung bearbeitet und geprüft wurde, erfolgt die Gutschrift des Rechnungsbetrags innerhalb von 14 Tagen über den von dir bei der Bestellung gewählten Zahlungsweg.

Auf welchem Weg bekomme ich mein Geld zurück?

Die Gutschrift erfolgt immer auf dem Weg, den du als Zahlungsart angegeben hast.

Kann ich im Online-Shop gekaufte Artikel auch im Shop in der KEEPERbase abgeben?

Wurde der Artikel im Online-Shop bestellt, muss dieser wieder an uns zurückgeschickt und kann nicht im Shop abgegeben werden. Artikel die im Shop in der KEEPERbase gekauft wurden, müssen im Shop abgegeben werden.

Waarom kiezen voor KEEPERsport?

Wie sind die Öffnungszeiten des Shops in Kottingbrunn?

Unser Shop in der KEEPERbase hat Mittwochs und Freitags von 14 bis 18 Uhr geöffnet.

Kann ich alle Artikel aus dem Online-Shop auch in Kottingbrunn kaufen?

Nein, Artikel aus dem Online-Shop sind in mehreren Lägern in ganz Europa verteilt. Um sicher zu gehen, dass der gewünschte Artikel vorrätig ist, kontaktiere unser Kundenservice mit der Artikelnummer per E-Mail an office(at)keepersport.at.

Wo bekomme ich eine Anreisebeschreibung?

 Mehr Informationen über unseren Shop und eine Anreisebeschreibung findest du in unserem Shopbereich.

Neem contact met ons op

Mocht u het antwoord dat u zocht niet hebben gevonden, neem dan gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam helpt je verder.

KANTOORUREN
Maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur (CET).

LIVE CHAT
Klik op het chat-symbool om een ​​live chat met ons te starten.

E-MAIL
Wij beantwoorden alle e-mails binnen 24 uur. Neem gerust contact met ons op via e-mail info@keepersport.nl

Whatsapp-chat
Stuur ons ook uw vragen via WhatsApp: 0628902071

BEL ONS
0628902071